Gå til innhold

Er det mulig :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var kvalm fra uke 7 til uke 10... Di siste ukene har jeg vert i stålende form. Er i uke 14 nå, å nå he kvalmen komme igjen.. Kjedelig!! Trudde jeg hadde kommet over dette, men nei da... Noen andre som har opplevd det samme?? Som vil dela nåen erfaringer med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da.. er det verste å være kvalm.. har vert utroli kvalm frem til uke tolv.. og har vert sånn små kvalm hver kveld nå den siste uken.. er i uke 16 nå.. det er nok ikke så mye å gjøre med.. holde ut? du må hvile deg.. og er det for uutholdelig ble jeg anbefalt reisesyke tabl, som hette postafen. de gjorde susen.. hadde ikke klart meg uten.. håper det går over fort igjen med deg da:) lykke til!

Skrevet

Kroppen er i en enrom forandring og det er nok ikke så rart at en av reaksjonene på all forandringen kan komme som kvalme. Er i 22 svangerskapsuke nå og hadde et par dager i forrige uke hvor jeg var kvalm og følte meg uvell. Men det gir seg fortere og blir liksom ikke så ille som det var de første mnd!

Skrevet

Sliter ennå med kvalme, er i uke 25. Men er strålende fornøyd med at jeg ikke henger over doskålen hele tiden. Hjelper å legge seg nedpå å slappe litt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...