Gå til innhold

Når barnet er sykt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... våknet barnet ditt ofte på natten når det er forkjølet?

Jenta mi er litt snørrete og i natt våknet hun konstant. Tror det er pga forkjølelsen....

Hva gjør dere når de våkner slik? Vi har nettopp slutten å nattamme, og jeg sliter litt med å få henne til å sovne uten å få pupp nå. Det er ikke noe prob når hun er frisk, men når hun er syk, så er jo puppen verdens beste medisin da vet dere;) Noen tips?

Hun er ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår gutt på ett år er likedan. Sover vanligvis søtt natten gjennom, men så snart det er en forkjølelse på gang, så våkner han veldig ofte. Vi prøver å gi vann, og være inne på rommet til han har sovnet men det blir jo opp en del ganger allikvel.. det er vel sånn det er med de små..?

har slutta og amma, og har ikke melk, så det er liksom ikke et alternativ her i gården. Men har aldri vurdert å gi han MME, funker med vann..

Skrevet

Bruker dere lang tid på å sovne igjen da? Her kan vi bruke opp mot 2 timer...

"Godt" å høre at det er normalt da...

Skrevet

akkurat det samme styre her! våkner hele veien.. blir gal.. Lar dere dem ligge å grine litt?

Skrevet

Hun kan gråte litt, men det er kun når hun ligger sammen med meg. Jeg lar henne ALDRI gråte alene. Hun ligger alltid sammen med meg om hun gråter slik at det er trygt og godt.

Det er jo ikke så rart at de våkner. Det er jo synd på de, de er jo syke, så trøst må de jo få.:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...