Gå til innhold

Husk jordmødrene ikveld da for dem som ser det. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare å minne på at jordmødrene går ikveld klokka 19:55 på nrk. Jeg holdt på å glemme det selv, men svigermor ringte nå for å minne meg på det. Gleder meg til å følge med videre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...skal ikke glemme det nei!

Mannen min orker ikke se..han sier han gruer seg. Greit nok det..

jeg skal vertfall se!

Skrevet

Ser frem til det...på godt og vondt:0)...Må sei eg fekk litt flashback sist ons....Fødslane mine kom i reprise...på en måte!... Ellers er det jo landskamp...men den må nok vike den halvtimen:=)

Skrevet

Takk for påminnelsen! *stille alarm på mobilen* :)

Jeg ser ALDRI på tv, og er det en ting jeg skal ha med meg så glemmer jeg det som regel.

Skrevet

Ja det blir vel heftige debatter her inne i kveld...... he he

Skrevet

For de som ikke fikk sett sist episode, så kan man også se "jordmødrene" inne på nrk nett- tv :) Koster ingenting.

Skrevet

"jordmødrene" kræsjer med fotballkamp her i kveld:-(...og mann min sin tur til å "bruke" TVèn....

Når kan man se den på nettet? Samtidig som den vises på TV?

Skrevet

Her er det også fotballkamp i heimen, men skal ta opp programmet til etterpå. Vi kommer til å se det sammen da, mannen min synes det var veldig fint program sist også.

Blir vel snørr og tårer i kveld også...

Skrevet

Gleder meg til det begynner - tenk om jeg kunne fått henne jordmora hun mørkhåra når jeg kommer på Drammen sykehus og skal føde....:-)

Skrevet

På nett-tv kan en sjå når en vil...Men først etter at den er vist på TV i kveld. Berre gå innpå NRK.no....så finn en det der.

Skrevet

Her viker samboer utrolig nok unna kampen for å se jordmødrene sammen med meg=) Siden han faktisk vil gjøre det for meg lurer jeg på om jeg skal si at vi kan se det sammen på nettet senere i stede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...