Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg er 23+2, og jeg har ikke det Får alle det? Og når kommer den? Og kanskje... HVA har dere dilla på?
Erisa* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Kan ikke si at jeg har merket noe til det, nei.. Eneste er at det i en periode har vært veldig godt med melk, som jeg egentlig ikke er så glad i. Og nå har jeg litt dilla på norske epler, men det har jeg alltid på høsten, så jeg ser ikke noe unikt i det. Er 21+5.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ikke merket noe til det så langt, er 23+5
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg har!!! På tomater - og spesielt de der plommetomatene! De er bare så utroolig gode. Da jeg ventet eldstejenta mi, fikk jeg samme dilla. Da jeg ventet gutten vår, hadde jeg ikke noe dille. Kun veldig melketørst. Jeg er 12+3 foresten
Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Hehe Jeg hadde litt dilla i begynnelsen, men den holdt på i 2-3 uker bare. Da var det kalde, grønne, sure epler som kun var i mine tanker! Men trodde det var vanlig å få det når man er kommet så langt som jeg har nå
anne* Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 IS!!! hehehe Jeg MÅ ha is hver dag! Av og til må jeg spise litt i lunchen også
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Her "maulet" jeg sitron og lime til den store gullmedalje. Fikk stooore munnsår av det, så jeg måtte bare gi meg. Så nå er det ikke noe spesielt jeg har dilla på lenger... Norske epler kanskje...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Lukten av furunål grønnsåpe. Er helt gal etter den. Ingen dilla med nr.1. Unormalt lysten på melprodukter på slutten med nr.2 + grønnsåpelukt også den gangen, også det mot slutten av svangerskapet. Nå er det bare grønnsåpe som gjelder, så her blir det mye vasking=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 hadde behov for veldig mye drikke spesielt i uke 20-25, men ikke dille på noe spesielt. var bare tørst liksom:) Så har ikke hatt det nei... Er 38+2 nå så slipper vel kanskje:)
Mammamia;-) Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Bensin, gummi, nybil, garage og kjellerlukt... Veldig spesielt, men fyller bensin bare for å kjenne eimen av det. Ikke bra, vettu - må le selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå