avalon Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei. Vi har nå snart prøvd på nr 2 i ett år nå. Syklusen varierer på 33-36 dager. Kan noen se om det snart blir noe? Jeg er født 080477. Kan du også se noe om helsa mi blir bedre, sliter med smerter i skuldrene. Hadde vært til stor hjelp om svar. :)
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 ser ut som dere kanskje trenger litt hjelp...har du prøvd akupunktur?? føler at skulderen blir bedre, men tror mye av smertene i den kommer av at du stresser med graviditet...(alt henger sammen) klarer ikke å se når dere evt blir gravide men innen 9mnd har du en spire:) p.s jeg er veldig ny på dette så du kan godt få flere til å spå deg:)
avalon Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Hei. Har prøvd akupunktur siden Juni. Mye for å få syklusen til å bli mere regelmessig, for jeg kan begynne å blø igjen etter en uke men da bare en dag og for å få mere energi og at det skulle hjelpe på smertene. Tok mine siste nåler på mandag for jeg føler at det ikke har hjulpet. Så nå prøver jeg yoga. Da får vi bare se, men tusen takk for at du tok deg tid:) Ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå