Princen min Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg lurer på om d er noen som vet om d er farlig å farge håret når man er gravid?
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 tror bare det er de første ukene i så fall...jeg har farget det to ganger siden jeg ble gravid. søstra mi bleika også håret da hun var gravid, sånn hjemmebleiking, og fikk ingen varige men av dette iallefall
twoboys & a girl Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Har gjort det nå og forrige gang.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Nei skal i følge jordmødrene og frisører ikke være farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå