Gå til innhold

Uke 18 i dag og fortsatt ikke noe spark..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner det ikke å bli lovelig sent da? Kjente jo spark mye tidligere med førstemann. Synes innimellom at jeg kjenner noen bevegelser, men klarer ikke helt å slå meg til ro med at det ikke bare er innbildning. Lege fant hjertelyd i uke 15, men slet med det og renga med at ungen lå langt bak.

Synes i grunn den ungen kan begynne å sparke snart, gjør jo mor tidvid veldig bekymret.

Skal på UL på mandag så får jo selvfølgelig sett at alt er bra da, men man gjør seg opp mange rare tanker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo er litt rart siden du venter andremann, men det er sikkert forskjellig..Jeg kjente allerede fra uke 11.

Skrevet

Sannsynligvis ligger morkaken på fremre vegg, slik at du kjenner det dårlig.... Jeg kjente det bare så vidt i uke 19 pga det...

Skrevet

tipper og på en forannliggende morkake!

min ligger forann, og sparkene var ikke tydelige før i slutten av uke 20!

Skrevet

jeg begynnte ikkje å kjenne spark før ut i uke 20, men når jeg først kjendt sparkene så var eg ikkje i tvil om at det va babyen;) det va heilt fantastisk;))))))

Var også på ul i uke 18 å da såg jeg hvordan babyen sprellet inni der, men jeg kjendte allså ingen verdens ting...lirr skuffa, men skal love deg at lillemann sparker godt nå om dagen, til alle døgnets tider og spesiellt når mamma skal sove;)

Skrevet

er vel ikke rart i heletatt:O)ikke kjent før i uke 20 med noen av mine tre jeg..spurte jordmor da jeg var å ul i uke atten,og hu sa at det er mer uvanlig å kjenne før uke atten enn etter,når man tenker på hvor iten baby egentli er

Skrevet

Eg kjente første tegn til liv i veke 17 med førstemann, men kjente ingen ting før ul denne gongen. Det viste seg (som andre her foreslår) at morkaka ligg på framveggen. Kjente muligens nokre små bevegelser mot slutten av veke 18, men eg blei ikkje heilt sikker før eg var 20 veker på veg. Men då kjente eg liv dagleg vidare.

Var litt bekymra eg og, men som deg hadde eg og høyrd hjartelyd, så eg slo meg til ro med at alt var bra. Og det var/er det :o)

Lykke til på ul då :o)

Skrevet

jeg har kjent noe først nå i uke 20. jeg er førstegangs da.. tror ikke det er noe problem jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...