mamma39 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 har en scæferhanne, som vi vurderer og omplassere. synes jeg får altfor dårlig tid med han. er borte halve dagen, og + ungene, hus osv. Men så er det og finne noen som er Snille, og flink med hunder da. Faren er aktiv innen shutz(?) og utstilling. (gjør det bra også ) men vil ikke gi han til hvem som helst. Vanskeligt dette.... For vi er jo så glad i han, men må tenke på gutten min. som trenger mer enn det jeg kan gi han for øyeblikket. ; ( noen råd og tips.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hvor gammel er han da?
mamma39 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Han er født i februar 2006
Hiv o'hoi Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Sett inn annonse på feks finn.no.. La forskjellige mennesker komme på besøk å møte han, ikke gi han fra deg før du er 100% trygg på at du har funnet det rette hjemmet. Med en schæfer så er det viktig at folk vet hva de går til. At de er aktive innen bruks og vet at en schæfer MÅ ut å løpe. Legg vekt på at du gjerne vil at han skal brukes til noe.. feks. spor, bruks, lydighet, utstilling etc. Jeg tror også det er riktig at du tar noe for hunden. Det er ofte at folk må tenke seg litt bedre om før de anskaffer et dyr om det koster noe. Det som er synd er at det er en stor overflod av schæfere der ute..
Nit@™ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Du kan jo prøve på omplassering.no? Jeg brukte den siden, og fikk veldig mange henvendelser, noe som gjorde at jeg hadde flere å velge i. Vet du... jeg vet kanskje om noen når jeg tenker etter. Hun var interessert i å overta hannen vår (vi slapp heldigvis og omplassere han) men hun har ærfaring med schafer fra før. Faren hadde jobbet med hun i forsvaret og de hadde hatt Schafer privat... Jeg tror jeg har mailadressen hennes enda. Send meg pm hvis det kan virke interessant.. Hun er 18, men bor hjemme hos foreldrene. Virket veldig grei, og ei som var veldig aktiv med hunden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå