Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Men det jeg lurer på er om når man får datoen?? Hvor lang tid tar det?? Er ganske lenge siden jeg fikk det innvilget...
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Æ fikk brev om datoen ca 3 uker etter konsultasjonen med overlegen. Skal føde på UNN.
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hei jenter. Mener ikke å være frekk, men kan jeg spørre om hvorfor dere fikk dette innvilget? (dere bør jo ikke svare) Jeg mistet i uke 30 sist jeg var gravid,og er så redd for at ting skal gå galt denne gangen også....-
Brummeline3barnsmor Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Keisersnitt blir vanligvis utført 2 uker før termin.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg fikk innvilget ks pga seksuelle overgrep, pluss at jeg hadde ks med første mann, han lå i tilegg i seteleie!!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jupp jeg vet,, men har ikke fått datoen ennå.. Jeg kan egentlig velge dato selv, og skal inn på sykehuset til tirsdag... Men hvis de allerede har satt en dato nær den jeg vil ha så trenger jeg ikke å reise inn!!!
:)Elvira i magen :) Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg fikk dato for ks 2 dager etter at det ble innvilget.Bor i Østfold.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Jeg vet ikke, men det kommer vel kanskje an på hvor langt man er i svangerskapet når det blir innvilget..? Nå vet jeg jo ikke hvor langt du er på vei da, men ut ifra det du skriver synes jeg jo at du burde hatt sjansen til å få innvilget keisersnitt veldig tidlig i svangerskapet:o) Hvor langt er du på vei? Tror jeg bare ville tatt en tlf inn til de og hørt hvis jeg var deg. Er jo kjedelig å reise inn til sykehuset hvis det ikke er nødvendig. Lykke til!! )
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Æ fikk innvilget ks pga total ruptur grad 4 i forrige fødsel. Altfor stor risiko før analinkontinens om æ føder vanlig en gang til. Måtte heldigvis ikkje "overtale" legen, han sa nesten med en gang æ kom inn at æ skulle få ks.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Jeg er i uke 25 nå, fikk innvilget i uke 20 eller noe.. De bare spurte om jeg ville fortsatt ha ks, jeg sa ja. Ja da får du det sa de!!! Veldig enkelt og greit.. Jeg ringer inn jeg.. Men hvem skal jeg prate med?? Hører til på SiV jeg..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Vet ikke hvem du skal spørre etter, dessverre... Men siden du tilhører SiV. Bor du i Tbg?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Nei bor i Sandefjord jeg!! Men jeg kan ringe kvinneklinikken avd hvor jeg var på samtale! Er de oppe nå?? Eller burde jeg vente til i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå