pandabjørn Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 på foreldremøte i barnehagen, vi har fått Sander inn i en helt ny barnehage bare 200m fra der vi bor, og til fredag er det åpen dag fra 12-14 og da skal vi ha med Sander dit for første gang, vi både gruer og gleder oss vet at 2 av de nye naboene skal også dit siden de også har fått plass i samme barnehage... Sander begynner ikke før 1 okt, de større barna begynner til mandag 17.9...
Hemmeligheten Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Gratueler me barnehage plass så nær hjemme. Må være veldig deilig!"
pandabjørn Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 ja det er veldig deilig å ha fått plass så nære der vi bor.....men er redd vi må ta bilen bort i kveld for jeg orker ikke å gå de få meterne det er sukk.....er utrolig sliten om dagen og jeg har snart bare 10 uker igjen til lille linnea kommer også så det tar på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå