Gå til innhold

i dag skal jeg og sambo


Anbefalte innlegg

Skrevet

på foreldremøte i barnehagen, vi har fått Sander inn i en helt ny barnehage bare 200m fra der vi bor, og til fredag er det åpen dag fra 12-14 og da skal vi ha med Sander dit for første gang, vi både gruer og gleder oss vet at 2 av de nye naboene skal også dit siden de også har fått plass i samme barnehage...

Sander begynner ikke før 1 okt, de større barna begynner til mandag 17.9...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratueler me barnehage plass så nær hjemme. Må være veldig deilig!"

Skrevet

ja det er veldig deilig å ha fått plass så nære der vi bor.....men er redd vi må ta bilen bort i kveld for jeg orker ikke å gå de få meterne det er sukk.....er utrolig sliten om dagen og jeg har snart bare 10 uker igjen til lille linnea kommer også så det tar på :(

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...