Gå til innhold

Ja, da har vi endelig funnet oss en ny leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi funet oss en ny leilighet som vi var på visning på i går og fikk telefon på i dag at det var vi som var så heldige å få leie.

Dere kan se på den her: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10914068&sid=5edbQjB5q018539&pos=1&tot=1

Riktignok er den i 4 etg uten heis, men lillemann er 16 mnd nå og liker å gå i trapper, så vi må nok bære ham ett par mnd, men til våren tror jeg han går opp dit selv.

Og som dere ser på den ene verandaen er det en blomsterkasse med ett stort mellomrom under som kan være farlig, men der skal vi sette opp noe, enten netting eller planker o.l. slik at ikke leker og slikt detter ut der.

Men, hva synes dere om denne?

En annen ulempe er at det kanskje er litt langt unna her vi bor nå, og dermed bhg plass, vi kommer til å bruke 25 min totalt fra dør til dør, men jeg har vært på foreldremøte der, og selv om lillegutt ikke begynner før 1/10 er jeg ikke sikker på om jeg har lyst til å bytte, virker allerede nå så fornøyd med opplegget dems. Man må vel ikke bytte så lenge man bor i samme kommune/ fylke (bor i oslo), men bytter bydel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt langt unna? 25 minutter? Langt??? Når har det blitt "langt" når man bruker bare 25 minutter, da?

Uansett - grattis med "ny" leilighet!

Skrevet

Jeg synes ikke det er langt, men i forhold til at barnehagen er rett ved siden av blokka vår som vi bor i, er det litt langt. Vi bruker 7 min derfra og til t-banen, og så bruker t-banen 12 min ned til korrekt stasjon, og 4 min å gå derfra, men jeg synes ikke det er langt.

Dessuten er det på riktig vei ned til byen, og jeg søker meg jobber nede i sentrumsområdet eller rundt her vi bor nå, så jeg kan jo levere ham på vei til jobb uten noen stor omvei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...