Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Så nå skal jeg vente til li morgen å se om riene kommer selv, ellers så skal jeg opp i morgen tidlig kl 8 å bli satt igang. Så da blir det kanskje baby på meg i morgen HUrra ..
Noddy78, en av hver! Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Så spennende! Håper riene kommer i gang snart! Lykke til med fødselen! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Men er du hjemme? Jeg fikk ikke dra hjem når vannet var gått. Fikk beskjed om å komme tvert til sykehuset og bli der...
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Ja jeg er hjemme og venter... Fikk beskjed at det ikke var noen fare så lenge vannet var klart og jeg kjenner bra med liv.. Har ikke kjent noe siden kl 3 i dag, så vi får se da om vi tar en tur inn av den grunn, men venter litt utover kvleden og ser.
lise75 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 hei. vannet mitt også gikk 17 dager før tiden og jeg reiste inn på sykehuset og riene var uregellmesig så jeg fikk besjed om å gå mye i trapper av jordmor. lykke til uansett så tror jeg nok at du har en baby i dine armer innen et døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå