heidi irene Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er i min andre pp, hadde el mandag for en uke siden. Denne uka har jeg i to dager hatt litt blod på papiret når jeg tørker meg, ikke i trusa.(beklager detaljer:))ikke hele dagen, men et par ganger hver av dagene.Hører dere skriver så mye om festeblødning, men uansett kan jeg vel ikke merke noen symptomer så tidlig etter el? Har ikke så mye erfaring med dette jeg....
Me&Mine Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 D kan høres ut som festeblødning ja. Hadde d da jeg var gravid. Blødde litt på papiret ca en uke etter EL. Men d kan jo være andre ting også, som f.eks sen EL eller for tidlig mensen. Lykke til
Liaes Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hei! Dette kan godt være festeblødning! Jeg hadde det sånn... Hadde noen dråper blod på papiret et par dager nestn ei uke etter el... Men en og en hall uke etter el begynte jeg og styrtblø og hadde feber,veldig vondt i magen ect, dette endte desverre i SA... Men krysser fingrer for at det var festeblødning!! lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå