Gå til innhold

Jeg har mistet..:(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei meg nå.Bare griner og griner.

Hvordan i all verden kommer man seg igjen etter noe sånt? Føler jeg aldri kommer til å komme over dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så forferdelig trist. Sender deg en god klem hvertfall.

Skrevet

Uff nei så trist :(( Var du langt på vei?

Sender over en god klem!

Skrevet

Å huff=(((( Så trist. Har suttit her og håpet på det beste for deg. Sender en stor varm *trøsteklem*

Skrevet

<3Klompen&Meg<3,

Kjempe fælt å si det, men det kan ha vært en feil med barnet siden du mistet. Utrolig trist er det uansett!

Du må bare ta tiden til hjelp. Husk at dette kan skje hvem som helst, og plei godt med deg selv så skal du se at du kanskje blir gravid på nytt senere :)

Skrevet

Uff, det var trist å høre! Det er for jævlig å miste!

Du får "trøste" deg med at da var det noe galt med barnet og kroppen ordnet opp på egen hånd. En mager trøst, men reddet meg når vi mistet i vår.

Klem

Skrevet

Uff, så trist! :-( Jeg har mistet både i uke 8 og i uke 31, så jeg tror jeg kan si jeg vet hvordan du har det. Eneste jeg kan trøste deg med, er at du aldri vil glemme, men du vil lære deg å leve med det. Kos mye med det du har!

Stor trøsteklem fra meg.

Skrevet

uff,det var trist å høre. go klem til deg.

Skrevet

å nei!!

huff å huff!!!

sore klemmer sendes over til deg, så grusomt du måtte oppleve dette da! du skal se, det sitter nok en ny spire der om ikke så lenge.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Stor klem til deg!

Skrevet

huff frysninger nå gitt

stoooor klem til deg

Skrevet

Huff, så fælt. En stor trøsteklem fra meg til deg!!!

Skrevet

Tusen takk for alle tanker. Det varmer.

Heldigvis har jeg verdens herligeste guttepjokk på 1år...han får meg til å smile selv om jeg har det utrolig fælt nå..

Skrevet

Uff, det var trist å høre. Jeg syntes det var viktig å tenke på at når kroppen støter foster fra seg slik så var det trolig noe galt med fosteret. Det gjør veldig vondt en stund, men trolig roer du deg med den tanken etterhvert. Plutselig er det en ny spire der... Man glemmer aldri men det kommer til å bli bedre snart. Føler virkelig med deg, og sender deg en klem.

Skrevet

Uff så trist å lese. Er tøft å miste, men du kommer gjennom det og det hjelper nok å ha en liten hjerteknuser til å muntre deg opp. Dere får passe godt på hverandre og om ikke så alt for lenge, så vil det nok feste seg en ny spire hos dere.

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Å nei, så forferdelig leit. :o(

Stor trøsteklem

Skrevet

Huff, det er kjempetrist!! Mistet selv i uke 12, og VET det gjør vondt.

Mange gode og varme klemmer til deg!!

Skrevet

Huff, veit så altfor godt hvordan du har det:((

Tenker på deg og sender deg masse masse klemmer...

Klem fra en englemamma...

Skrevet

Føler så med deg.

Vet hvordan det er..mistet selv i 11.uke i MA..

Masse varme tanker fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...