Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 det er ingen trekk på quinnyn vår så lurer jeg på hva dere andre bruker i vogna el på! Synes det er rart å bruke regn trekk når det bare blåser og det ikke er noe regn! Og hva skal jeg bruke om vinteren når det blir kaldere! Alle ideer mottas med takk!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 har du kansjke noen forslag hvor man kan kjøpe det? og hvordan jeg skal feste det når det ikke er noen fester på vogna?
<3MammaMia<3 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Har tenkt på d samme selv.Vi har quinny speedi og den er veldig åpen til vinteren syns jeg,kune tenkt meg ett trekk selv... Rop ut om noen vet om dette fins=)
Kahbean Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Ta dere en tur til en butikk hvor de selger vogner. Du kan sikkert kjøpe et trekk fra ei vogn som ligner i størrelse. Må sikkert ordne noen knapper eller borrelås får å feste det på. Aldri lagt merke til at det ikke er trekk på noen av vognene. Snedig!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Hehe... Skal gjøre det ja! Men det virker som ingen har noe forslag kanske jeg må legge det ut på skravle!
Willy Wonka Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 jeg har tfk-vogna. Tror ikke det finnes trekk til den, men en vognpose med fleeze inni som fungerer som vogntrekk. Finnes sikkert noe lignende til din vogn.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Jeg har quinny 3xl comfort, og når jeg hentet vogna (hadde bestilt) spurte jeg etter trekk,men det fantes ikke, kunne kjøpe en fotpose da, men den tror jeg er i bomull og en kan vell ikke ha dyne eller pose oppi den... Irriterer meg skikkelig siden jeg hadde simo vogn til Silje og brukte vindtrekket veldig ofte, så jeg lurer også hva jeg skal gjøre etterhvert... hmmm.....
Gjest Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Hehe... kanske vi skal skrive klagebrev til quinny!
Pøh! Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Nurket vårt: Det fins vindtett stormtrekk til TFK.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 en venn av meg har kjøpt trekk til quinny, tror d var brio sitt eller noe sånt men vet ikke åssen hun har festet det..
silly sally Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 hva med emmaljunga city cross, noen som vet om det går an å få tak i vindtrekk til den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå