Gå til innhold

takk for koselig treff i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for koselig treff i dag jenter, selv om vi bare ble 4 stykker og Benedicte sov hele tiden :-)

 

Gleder meg til neste lørdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I like måte. Det var super koselig og så hyggelig selv om Benedicte bare sov, he he...

Skrevet

Ja takk for koselig treff!

 

Nei, det var ikke mye liv i Benedicte gitt, når våknet hun egentlig? :-)

Skrevet

Takk for atter et supert treff.... selvom jeg syns det var litt rart å ikke vise frem Benedicte...vi som hadde pyntet oss... ja ja var jo litt godt å spise mat uten henne på fanget også da c",)

 

Hun våknet vel 15 minutter etter vi gikk. Da fikk hun sitte i vogna, så når vi gikk bortover Aker brygge og rådhusplassen ,var det flere turister som ville ta bilde av henne...he he. Hun sjarmerte visst alle senk.... litt søt denne lille jenta mi.

 

Jeg fikk tak i middagsglassene på Meny, så i morgen skal vi teste ut.

 

Jeg har sommerfugler i magen, gleder meg sååååå masse til neste klrdag. tror det blir en herlig kveld.

Skrevet

Camilla fikk smake på det middagsglasset: pasta penne med tomat og squash. Du kan tro det var suksess gitt! Gikk ned på høykant!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...