Gå til innhold

Hva er dere REDD/IKKE LIKER ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er generelt veldig lite redd for noe, men liker ikke å fly. Helt latterlig, om vi planlegger en reise er det første jeg tenker "da må jeg fly" og tenker på det helt til vi er hjemme igjen:/ Teit.

Ellers er jeg redd for brann i huset, har røykvarslere i ALLE rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er redd for mange ting jeg:)

men mest:

EDDERKOPPER... wæææ

SLANGER... wææææ

litt mørkredd:) og selvsagt gjengangere...:) hehe...

Skrevet

beltedyr og grevlinger er jeg mest redd for..har blitt skikkelig skremt av noen øgler i kenya og..uff..

Skrevet

Jeg er ikke redd, men hater rotter og mus... blir skikkelig kvalm av å se på dem! Skjønner ikke helt hvorfor, for de er jo egentlig ganske søte? Men tror det har noe med halene og gjøre samt at de er suggete dyr! Egner seg aller best som slangemat spør du meg!!!

Skrevet

jeg er redd får måser(måker). når jeg var lita ble jeg angrepet fordi jeg gikk for nær en måseunge som jeg ikke så.. Mora (eller faren?) hakka meg i hodet!!! derfor hater jeg måker og ligger langt unna når jeg aner at ungene er på vei..

Skrevet

Mørkeredd

Høydeskrekk

Hadde jeg bodd et sted der det var aktuelt ville jeg nok vært redd ulv og bjørn!

Skrevet

Hva er jeg ikke redd for er vel lettere å spørre meg om =P Men kan jo liste opp noe..

Skog, insekter, fisk, fugler, å sove i telt, menn i kjoler, mørket, sitte med beina på gulvet når jeg sitter alene, gå i trapper hvor trappene har sånn mellomrom slik at man kan f.eks ta tak i beina på noen når de går i dem..vanskelig å forklare, kanoer, traktorer, gravmaskiner, bevegelser under huden både på meg selv og andre (ironisk nok er jeg gravid.. men takler bevegelsene til lillegutt fint utrolig nok) det kan da også være å se at blodårene leer seg på hånda hvis man f.eks taster på tastaturet eller sånn.. takler ikke å sitte å se på det. hehe.

Og mye mer =P Jepp.. jeg er en skikkelig pyse.

Skrevet

Jeg er redd for ALLE slags innsekter. Og når jeg går på jobb, jobber i barnehage, og ser et barn som slikker snørra si, så brekker jeg meg :P Ellers er jeg redd kjøkkenskapet mitt skal dette over meg xD Haha!

Skrevet

Jeg er redd hunder, og svigermoren min har FEM stykker! Er ikke så ofte på besøk der nei....:)

Skrevet

Jeg er redd mye rart..Men det jeg er mest redd er :

Edderkopper..Ser jeg en,så springer jeg å begynder som oftest og hylgrine ;p

ULV...er pissredd! Vet atte det ikke finst der jeg bor,men driver jo og inbiller meg det!

Kjellere...Jeg har aldri vært ned i kjellern å vasket klær enda :( sambo som må gjøre det..grunner er kansje fordi det er altid mørkt og fult i edderkopper!

Kjøre bil i mørket! Hater det!

Skog,synest det er grusomt skummelt å gå forbi en skog,livredd for det skal dukke opp en ulv bakom en grein elns :P

Mørke,jeg går ALDRI ute etter det har blitt mørkt!

Så er det seff mye jeg ikke liker :P

Skrevet

Høydeskrekk, ligger langt unna kanter for jeg tror at jeg kommer til å falle så hopper jeg i stedet...

Var redd edderkopper og insekter, men sønnen min har kurert meg..

Skrevet

Har fobi for nattsvermere og sommerfugler... Tollerer de såvidt utendørs, men får helt panikk om de kommer inn i huset.

Og jada, alle forteller meg hvor søte sommerfugler er. ;)

Er forøvrig ikke spesielt glad i fugler heller. De som er små er greie å se på på avstand. Men tulla her får nok aldri noen undulat eller lignende.

Jeg går aldri over torget med alle duene som er der, får helt angst av små unger som løper etter duer og skremmer de opp, de flyr jo alltid mot meg...

Måker og terner som forsvarer reir, egg og unger er heller ikke noe jeg setter pris på..

Skrevet

Jeg klarte ikke å komme på noe. Ikke en eneste ting...

Jo, jeg liker ikke makrell i tomat, men jeg er ikke redd for den.

Skrevet

Jeg er redd for å fly.. fløy skikkelig masse før.. men nå har jeg ikke flydd på over 1 år.. veldig dumt.. holder på å planlegge en sydentur til neste år.. off gruer meg allerede.. :)

redd for edderkopper, og alle slags ekle innsekter!!

redd for å gå aleine hjem fra sentrum om natten..

Masse jeg ikke liker også... som jeg ikke orker å ramse opp.. hadde tatt for lang tid ...

Skrevet

Jeg er så mørkredd. UFATTELIG mørkredd. Trodde dette var noe man ville vokse av seg, men enda (i en alder av 20 år) så er jeg så mørkredd.

Skrevet

Jeg er redd for Veps, dverger og undersjøiske tuneller!!

Skrevet

Edderkopper

Høyder

Skrevet

jeg er også redd edderkopper men jeg tenker mye på at jeg er veldig redd for at noe skal sje med barna mine..har fæle mareritt om det for tiden:=(

Skrevet

jeg er skrekkelig redd høner..!!!! de er de de styggeste dyrene på jord!!! står heller i en edderkopp sverm altså!!

Skrevet

Fugler.. Sikkert rart, men jeg takler de bare ikke.Får angst om de kommer nært meg..

Også er jeg mørkredd og da.

Skrevet

Jeg er ganske redd for sånne røde maur som bygger store tuer. Vi kaller dem mingemaur, andre vet jeg sier pissemaur. Jeg har fått kontroll over frykten i den grad at jeg ikke får panikk når jeg ser dem i skogen, men jeg går fremdeles i bue rundt tuene deres.

Og så har jeg høydeskrekk - mer enn én etasje opp i stige, så skjelver knærne og jeg må klatre ned igjen. Her i huset er det sambo som vasker utsiden av vinduene i andre etasje...

Skrevet

Et insekt som jeg tror de fleste kaller langbein.. På min dialekt kalles de noe annet da. Men, uansett, de er ekle! De har jo ikke selvkontroll i det hele tatt.. Plutselig flyr de rett i trynet på deg! Usj...

Også er jeg litt mørkredd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...