Bomsedeisi Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Ble du gravid i 1 pp.?? Bare nyskjerrig =)
flypapir Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hehe, moro at du husker på meg! Tror jeg har hatt el, og venter på ikm 26.sept. Men når det er sagt så tror jeg faktisk ikke at jeg er gravid, selv om jeg har masse symptomer allerede.. Skal nok sørge for å formidle beskjeden dersom det viser seg at spira sitter..
Bomsedeisi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Ja blir spennede å se om du får det til i første pp. =) Jeg tenkte selv som deg, fikk det til i 2 pp, men 1 pp. var jeg syk under EL så kan vel egentlig ikke regnes som 1pp i det heletatt. Lykke til =)
flypapir Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Moro at den satt så fort for deg da! Når har du termin? Her har vi også vært syke under el, så jeg tror ikke helt på at det skal klaffe. Har drevet og tatt noen el-tester, men blir bare forvirret av dem. Har bare fått skyggestreker, og nå er det ingen strek lenger. Menmen, vi krysser alt som er og håper på en liten baby i juni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå