Monajenten Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Mamma har et supergammelt og "kjempevakkert" forkle, men jeg fant ut at hun trenger et nytt ett, så tenkte å lage det som ekstragave til jul. De selger nemlig forkle på Eurofoto hvor man kan få på sitt eget personlige bilde. Nå lurer jeg på om jeg skal velge et tullebilde av henne, eller et bilde av barnebarna hennes. Hva hadde dere gjort?
Vipsenmamma Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Av de to forslagene ville jeg valgt et bilde av henne. Jeg synes det er pinlig med folk som gir bort gaver med bilder av sine egne unger på.
Monajenten Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Det er til mamma da, med bilde av barnebarna. Syns du det er pinlig å gi gaver av barna dine til besteforeldre?
Vipsenmamma Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ikke hvis det er et bilde til å henge på veggen, men hvis det er fat, tallerkener, toalettmapper, forklær, t-skjorter, gensere osv - ja, det ville jeg ikke gitt bort. Jeg synes det blir teit.
Vipsenmamma Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Poenget er at besteforeldre også er selvstendige mennesker som ikke bare lever og ånder og tenker på barnebarna hvert sekund.
Arb.ledig husmor Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Eg hadde valgt barnebarna... Et forkle e jo ikkje noe man går rundt i hele tiden og viser frem til alt og alle... Liker ikkje så godt bilder på klær til vanlig, men et forkle e jo ikkje noe en bruker ute blant andre mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå