Gå til innhold

Hvilken type bilde hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har et supergammelt og "kjempevakkert" forkle, men jeg fant ut at hun trenger et nytt ett, så tenkte å lage det som ekstragave til jul.

De selger nemlig forkle på Eurofoto hvor man kan få på sitt eget personlige bilde.

Nå lurer jeg på om jeg skal velge et tullebilde av henne, eller et bilde av barnebarna hennes.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de to forslagene ville jeg valgt et bilde av henne.

Jeg synes det er pinlig med folk som gir bort gaver med bilder av sine egne unger på.

Skrevet

Det er til mamma da, med bilde av barnebarna. Syns du det er pinlig å gi gaver av barna dine til besteforeldre?

Skrevet

Ikke hvis det er et bilde til å henge på veggen, men hvis det er fat, tallerkener, toalettmapper, forklær, t-skjorter, gensere osv - ja, det ville jeg ikke gitt bort. Jeg synes det blir teit.

Skrevet

Poenget er at besteforeldre også er selvstendige mennesker som ikke bare lever og ånder og tenker på barnebarna hvert sekund.

Skrevet

Eg hadde valgt barnebarna... Et forkle e jo ikkje noe man går rundt i hele tiden og viser frem til alt og alle...

Liker ikkje så godt bilder på klær til vanlig, men et forkle e jo ikkje noe en bruker ute blant andre mennesker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...