troika*22.01.08* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vi får vår førstefødte i januar, og har lite peiling på baby utstyr. Men vi har nå begynnt å kikke litt rundt på vogner... Vi har veldig lyst på simo duo vognen, men den er jo ganske dyr da. for min samboer NEKTER å kjøpe brukt...å vi har en helt vanlig økonomi så dette kan bli veeeldi dyrt. Så jeg lurer på om det er sant det jeg har hørt om a t det er salg på 07 modellene i desember??? eller kan noen anbefale meg en billigere vogn enn simo???? Takker veldig for svar;)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 vi skal ha vår førstefødte i desember,og har heller ikke noen økonomi å skryte av..vet ikke om det er salg på 07 modellene i des.. vi har kjøpt en emmaljunga smart duo vogn (kombi) og er fornøgd med den. pris: 5500,-
åsemor Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 vet ikke om det er salg i desember , men har hørt at en kan spare en del ved å handle i sverige..,
nina__86 Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hei jeg har en simo vogn, og det er ikke noe særlig tilbud på vogner hos de. og de som er tilbud på er ikke noe fine, men en liten ting med simo vogner, er at de er veldig tunge, så fra råder deg egentlig den vognen. jeg kjøpte min helt ny for ett år siden, men siden den vognen ikke er noe god å få med seg eller å gå på lange turer med, så skal jeg kjøpe ny.
en liten en Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 jeg anbefaler simo, men kan ikke fatte at dere ikke vil kjøpe brukt hvis dere har lite penger. vi har arvet vår, den er 9 år gammel men supersolid og ser ikke gammel ut i det hele tatt. hvis dere absolutt må ha ny, så husk at det er en sammenheng mellom pris og kvalitet..! jeg skjønner ikke hva noen andre mener om at den er tung, vi er så fornøyd og angrer ikke et sekund (hadde tenkt å kjøpe ny vogn vi og). en annen fordel er at den er punkteringsfri, det finnes visstnok både luft- og gummihjul, anbefaler de av gummi. dessuten kommer den frem overalt pga av at den har fire hjul. (har flere venner som har quinny, de punkterer hele tiden og er tunge og kommer ikke inn på alle busser og i alle butikker, fordi de er så brede.)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Vi venter vår førstefødte i mai, så har vel egentlig ingen erfaring med babyutstyr... Men vi har kjøpt Simo kombivogn, den var så utrolig fiiiin, og har også venner som har kjempegod erfaring med denne. Den er litt tyngre enn andre vogner, men ifølge min venninne gikk det kjempefint både ned og opp bakker. Jeg får fokusere på de ekstra kaloriene jeg forbrenner... Dessuten, i følge Barnas Hus, kommer Simovognene til å øke i pris en gang etter nyttår, da de (ifølge dem selv) har hatt en fast lavpris på denne. Vi kjøpte vår til kr 5000 inkl regntrekk og myggnetting. Ellers tipper jeg vi tar en tur til Sverige snart og kikker litt der også Med vogna syns jeg det er greit med norsk garanti siden den er så dyr..
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 jeg anbefaler simo kombivogn eller duo. kjempe fine vogner. hadde simo kombivogn til min første som er snart 4 år..nå venter vi nr 2 å blir å kjøpe en helt ny simo kombivogn. vi anbefaler den på det sterkeste. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Jeg anbefaler også Simo kombivogn på det sterkeste. Jeg hadde Simo vogn til begge mine og har supergod erfaring med disse. Jeg brukte veldig lang tid på å finne riktig vogn og endte opp med Simo mye pga. at det var god plass i bagen og jeg synes ikke disse var noe tunge å bruke. Nå venter vi nr. 3 og denne gangen har vi lyst til å prøve noe nytt. Jeg vil ha ei vogn med fire hjul og med god plass i bagen. Vi har valgt Emaljunga Edge Duo Combi denne gangen men den er mye dyrere enn Simo da. Vi vil også kjøpe ny vogn men jeg ser at det finnes veldig mange flotte brukte vogner på Finn til halve prisen. Lykke til med vognvalget:-)
allegodetingertre Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Vil anbefale deg Simo duo fremfor kombi. Mye større bag og vognen veier noen kg mindre enn kombi. Ligger noen pent brukte på finn.no. Barnas Hus i Stavanger har fastpris på duo til 5990,- Tror de sender også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå