Gå til innhold

Noen som ikke kjenner så mye til att dere er gravide ennå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 4+3 i dag, å kejnner litt murringer å stikkninger nå å da. Styrken varierer veldig. Når kom dem skikkelige symptomene for dere nå eller tidligere svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her slo det ut ganske så med en gang faktisk, var kvalm en liiiten periode, men det slapp heldigvis relativt fort da.

murring i magen har jeg hvertfall, å de to siste dagene skikkelig luftsmerter :S

puppene dreiv å mordet meg og i noen dager, nå stikker det bare litt av og til.

 

så for min del gått opp og ned med det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av litt ømme pupper, og periodevis svak stikking i magen, er formen er upåklagelig. Merker i grunnen ingenting i det hele tatt.

 

Hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt vondt i magen innimellom, og er ekstreeeemt trøtt, men ellers merker jeg ingen ting:-) gikk å lurte på om det kasnkje ikke haddde gått bra, men i dag var jeg på tidlig ultralyd, å da så vi et bitte lite hjerte som pulserte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Når var du på ultralyd iom at du kunne se et bitte lite hjerte som slo? Jeg skal på ultralyd i neste uke og er da kun 7 uker på vei..er veldig spent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir til tider bekymret når jeg ikke kjenner så mye ennå, mye siden jeg hadde ma sist. Men så dem to andre gangene hvet jeg symptomene kom seint. Å mageføleslen er bedre denne gangen på att det skal gå bra, noe den ikke var sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor får dere så tidlig ultralyd? får ikke ultralyd før uke 16 eller 17 jeg**sukk** jeg har termin 13 mai før ultralyden selvsagt..:) jeg har mye vondt i underlivet jeg,sånne mensen smerter ,hverdag.. å i korsryggen. men fins ikke kvalm,å trøttheten har plutselig gått over,litt rart siden jeg var lengre trøtt med de andre 2 barna mine .) kan man bare be legen om en ultralyd så tidlig i svangerskapet,uten spessiell grunn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftes må det være en spesiell grunn får å få ul fra legen. Men mange tar privat ul men koster litt. Jeg får ul om to uker dette pga 2 sa og 1 ma i år. Men går ann å få tatt hcg prøver hos legen med 2 dagers mellomrom, dette er også en god trygghet om man er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå oki ,da skjønner jeg :-) nei orker ikke å sjekke slikt jeg,begynner jeg å bekymre meg å ta tester etc,så tror jeg man forer angsten sin unøvendig :-)) hvis det er meningen at det skal gå bra så gjør det jo det:-) hvis ikke så får man ta det som det kommer:-)) blir slitsomt skal man gå å bekymre seg 24t i døgnet:-) har jo 2 sønner på 6 og snart 10år fra før, blir min 3 dette :) var bare 8 ganger hos legen/jordmor i svangerskapet med sønnene mine :-) gikk bra det også:-) men klart litt bekymret er jo jeg også,men prøver å ikke overdramitisere så veldig:-) blir bare værre da:-)) gleder meg foressten til 1 okt,får da skal jeg til legen på 1 kontroll:-) å da har jeg kommet så langt at man kan høre hjertelyden:-) det blir artig:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjente ingenting før eg var godt 6 veker på vei, med ømme bryst og mensmurring. No er eg 7 veker og 2 dager på vei og sliter med kvalme. Men så lenge magen ikkje blir tom, og får knekkebrød og andre tørre ting så går det bra. Skal bli god å komme seg over 3 måneders kneika og kjenne at magen vokser. Førstegangsgravid du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Første gang for meg også, jeg har en del kniping i magen men ellers er jeg i forbausende bra form.. Føler meg littegrann oppblåst, det er vel det eneste.

 

Ikke kvalm ikke trøtt... hmm, er vist heldig så langt (det aner meg at jeg bør nyte det mens jeg kan:)

 

jeg 4+5 på vei i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...