Gå til innhold

Er det virkelig galskap, eller er det bare uoppdragent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sier at jeg må ikke gå og spørre voksne folk rett ut om hvor gamle de er, fordi hvis jeg gjør det så blir jeg tatt for å være gal. "Jeg er gal", sier du, hvis du går og spør voksne folk om hvor gamle de er. Jeg syns dette høres forferdelig rart ut og fullstendig overdrevet ut. Mange syns det er uhøflig og uoppdragent å spørre voksne folk om hvor gamle de er, men at det blir sett på som sprøtt og galskap å gjøre det - det syns jeg høres ekstremt overdrevet ut.

Hva er det egentlige svaret på dette? Blir man stemplet som gal hvis man spør voksne om hvor gamle de er, og hvorfor i så fall? Hvorfor er det galskap å gjøre det, og ikke bare uoppdragent/uhøflig å gjøre det? Si meg det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke.

Hilsen gal evt. meget uhøflig jente

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke galskap å spørre folk hvor gamle de er. Kanskje frekt og lite veloppdragent, men aboslutt ikke galskap. Lurer på om mannen din kanskje har en skrue løs ;)

Skrevet

Han mannen min er nok litt perfeksjonist. Han er veldig redd for å trå over grensene og derfor mener han at jeg driter meg veldig kraftig ut hvis jeg spør et voksent menneske om hvor gammelt det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...