Tre tette! *07+10+11* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 som gjør at d setter igang fødselen??
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Lakser-olje....... Vet ikke helt. En av kontordamene hos legen min fortalte at hun faktisk brukte det fordi hun ønsket barnet skulle komme før en spesiell dato. Det virka, men var veldig vondt.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Det er med på å smøre systemet skikkelig så det blir helt "glætt" og smidig...
Krokka og prinsessa Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Tror du får så vondt i magen og må så kraftig på do at det stimulerer til kynnere, som så går over i rier. Uenighet om det er bra å gjøre dette ,men jordmor sa det ikke var farlig på noe vis. (Men ubehagelig til gangs....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå