¤MegOgMini¤ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Idag har han sovet knapt en time etter han sto opp kvart over 8! Altså han våknet litt før 12.. Prøver å legge han nå, men han bare skriker!!! Sånn var det igår og.... så må vel krangle litt med han og da.. :S
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 MÅ han sove da? Mikro sto opp 09 og sovna ikke før 13. Spiste nå og ligger og leker i babygymen nå. må ungen din sove?
¤MegOgMini¤ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Gammel er ditt barn da? Min må sove en times tid nå ja.. eller så sovner han klokka 5, og det er for seint for å ta en lur, og for tidlig å legge seg for natten... ;D Han er 13måneder. Merker han korter inn på sovetiden nå
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Min er 4 mnd snart. Hehe. Hun sover veldig lite, men sover i tillegg 10 timer minst sammenhengende på natta. Har vel ikke så vilt søvnbehov, slik jeg ikke hadde som liten. Nå har jeg lekt og lagt henne så nå skal hun sove litt, regner med hun står opp 1800 for mat og så er hun våken til 22-23 og sover til 10 igjen
¤MegOgMini¤ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 okai Litt annerleders søvnbehov og mønster Før sov lillegutt 3-5timer i løpet av dagen. Legger seg mellom 18-19.30 og står opp mellom 7 og 9 Må le litt av han, for han forstår ikke at han trenger å sove litt nå. Ser det på hele ungen. Trøtt og grinete. Men nå har han sovnet... Måtte bare stinke ned bleia igjen før han kunne sove Så da våkner han så blid og fornøyd om ca en times tid, sulten som en ulv og klar til en ny runde av å utforske verdenen
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Blir han overtrøtt da? Tvillingene til pappa var veldig sånn i den alderen der, var et helvete å passe de, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå