Gå til innhold

Trenger litt hjelp nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke spist skikkelig på flere uker nå pga svangerskapskvalme og oppkast. Føler meg trøtt, uopplagt og ukonsentrert og har ikke overskudd til å gå meg en tur i hagen engang, tror alle lagrene i kroppen er tømt. Jeg vet at mangel på næringsstoffer kan føre til depresjon og er litt redd dette er "oppskriften" på svangerskapsdepresjon.

Jeg har hørt at kreftpasienter, enkelte eldre ol får næringsdrikker på resept på apoteket. Vet noen av dere om det finnes sånt for gravide også? Og har dere evt noe erfaring med å bruke sånne? Blir veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring som gravid, men hjalp min kreftsyke bestemor å kjøpe sånn næringsdrikk. De har veldig mye kunnskap om det på apoteket og de har flere forskjellige typer ettersom hvilken type næring du trenger mest. De har også typer som kan fryses og spises som is hvis det er lettere å få ned. Ihvertfall hadde de det for noen år siden. Og kan de ikke gi deg en næringsdrikk kanskje de kan anbefale noen gode vitamintabletter slik at du får i deg det ihvertfall...

Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...