Gå til innhold

BLÆ.... i dag er jeg drit lei jobben min

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter på et sentralbord og pga ned bemmaninger har hun som var back up for meg måttet gå. så nå er det bare jeg som har sentralbordet og det vil si at dersom jeg skal til lege eller barna er syke blir fok sure forde de må hjelpe til meg min jobb.... var hos legen i dag og det blir bare sure miner ut av det. som om ikke det er nok så fikk jeg beskjed for litt over en uke siden at siden vi har årsavslutning i juni, må jeg jobbe to uker i juli. det vil igjen si at jeg ikke kan ha 3 uker sammen hengene ferie i juli eller juli/august for jeg må jobbe første uka i august pga månedsavslutning (har amerikanske eiere og de er strenge på rapporteringer) så dersom jeg vil ha 3 uker iett må jeg ta de i juni eller august, noe som ikke samsvarer med SFO og mannens min sin jobb...

Jeg har også fått problemer med den ene armen og blitt lovet at arbeidsplassen min skal sjekkes opp men det er ikke bestillit. har heller ikke fått headsett eller trådløs som lovet....

nei nå er jeg bare så utrolig lei av jobben..... blæ! Mest lyst til å legge meg under dyna og bli der......

Vel sikkert veldig rotete, men måtte få ut litt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...