tuppa & litjmor Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er det mulig at far tar ut sine permisjonsuker samtidig som mor? Eller når mor har lovbestemt ferie?
yvve73 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ved min forrige permisjon, hadde far permisjon når jeg hadde ferie. Da var barnet vårt litt drøyt et halvt år gammel. Dere kan ikke ha permisjon samtidig bare, men når du har ferie er det jo greit.
tuppa & litjmor Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 takk for svar! Det var det jeg også trodde. Det er ikke så enkelt å forstå alle disse reglene. Synes heller ikke sidene til NAV er de aller beste..
2. gutten har kommet Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Dere kan ta ut permisjon samtidig, men da får bare en av dere lønn og permisjonen blir kortet ned med de antall ukene som dere tar sammen. Det er noen som gjør det, men jeg synes ikke det er videre lurt... Mannen min skal ha fire uker ferie først som jeg også er hjemme og så tar han sine seks uker og da begynner jeg på jobb igjen. Jeg har lyst til at han skal være alene med babyen også, det er lissom litt av vitsen med pappapermisjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå