babyprincess Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Kan de høye lydene skade babyens hørsel el på noen måte`?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det er vel begrenset hva babyen kan høre, den har jo ørene fulle av væske:) Om det er skadelig, aner jeg ikke. Men kan godt hende du får en urolig og stresset baby i magen. Merka iallfall jeg sist jeg var på kino..
babyprincess Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 hm, ok...! Takk for svar:-) Er ikke lett å vite hva de får med seg der innen i fra...hihi
Tony Soprano Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg driver med skyting på innendørs skytebane. Jeg har hørt at det ikke skal ha så mye å si. Er tross alt ikke så mye støy. Ikke kontinuerlig. Eneste jeg har hørt at det kanskje ikke er så bra å jobbe med maskiner som bråker masse hele tiden (typ i fabrikk). Så bare skyt ivei du! Mye anna du heller burde unngå!
tobylina Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg var med samboer på skytebane i uke 34 og merket at babyen skvatt litt når det smalt. Så da gikk jeg litt unna for å prøve å minske lyden. Litt flaut, men jeg sang lykkeliten til henne da han skjøt sånn i tilfelle hun ble beroliget av det...he he... Var bare meg og han der da :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Unnskyld meg, men det hadde jeg aldri gjort!!! Jeg skulle selv ha skutt opp under dette svangerskapet, men det blir ikke før neste år. Når ungen ligger i fostervann leder lyden veldig godt og det smeller høyt på skytterbanen. Jeg vil fraråde deg dette på det sterkeste. Jeg synes det er på grensa å gå på discotek pga. høy musikk....
*dragonfly* Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg husker jeg satte meg i badekaret og så hadde jeg stående en glassflaske med badesalt på kanten av karet. Hver gang jeg tok den ned om satte den ned(slik at det klirret/dunket) så hoppet ungen i magen min. Det var tydelig at han skvatt og det var så ekkelt syntes jeg. Faren min spurte meg om jeg ville bli med på skytebanen , men (på grunn av det i badekaret)da følte jeg ikke for å gjøre det, men dette er vel litt forskjellig fra person til person :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå