Gå til innhold

SKYTEBANE med baby i magen, FARLIG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de høye lydene skade babyens hørsel el på noen måte`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel begrenset hva babyen kan høre, den har jo ørene fulle av væske:)

Om det er skadelig, aner jeg ikke.

Men kan godt hende du får en urolig og stresset baby i magen. Merka iallfall jeg sist jeg var på kino..

Skrevet

hm, ok...! Takk for svar:-)

Er ikke lett å vite hva de får med seg der innen i fra...hihi

Skrevet

Jeg driver med skyting på innendørs skytebane.

Jeg har hørt at det ikke skal ha så mye å si. Er tross alt ikke så mye støy. Ikke kontinuerlig. Eneste jeg har hørt at det kanskje ikke er så bra å jobbe med maskiner som bråker masse hele tiden (typ i fabrikk).

Så bare skyt ivei du! Mye anna du heller burde unngå!

Skrevet

Jeg var med samboer på skytebane i uke 34 og merket at babyen skvatt litt når det smalt. Så da gikk jeg litt unna for å prøve å minske lyden. Litt flaut, men jeg sang lykkeliten til henne da han skjøt sånn i tilfelle hun ble beroliget av det...he he... Var bare meg og han der da :-)

Skrevet

Unnskyld meg, men det hadde jeg aldri gjort!!! Jeg skulle selv ha skutt opp under dette svangerskapet, men det blir ikke før neste år. Når ungen ligger i fostervann leder lyden veldig godt og det smeller høyt på skytterbanen. Jeg vil fraråde deg dette på det sterkeste. Jeg synes det er på grensa å gå på discotek pga. høy musikk....

Skrevet

Jeg husker jeg satte meg i badekaret og så hadde jeg stående en glassflaske med badesalt på kanten av karet. Hver gang jeg tok den ned om satte den ned(slik at det klirret/dunket) så hoppet ungen i magen min. Det var tydelig at han skvatt og det var så ekkelt syntes jeg. Faren min spurte meg om jeg ville bli med på skytebanen , men (på grunn av det i badekaret)da følte jeg ikke for å gjøre det, men dette er vel litt forskjellig fra person til person :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...