oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg og min mann skulle ha oss en aldri så liten hyrdestund igår... begge var helt klar siden jeg endelig er litt i form igjen, men det var så mislykka som det går ann tror jeg. jeg fikk ikke puste, magen var bare i veien og ungen sparka som en gal der inne. prøvde alt jeg kunne for at magen ikke skulle være for tett med mannen min i tilfelle han synes det ble litt rat med en baby som sparket ham... såg på hele ham at det ikke var så lett å nyte det vi holdt på med..hihi. jeg mista lysta omtrent med engang han var borti meg, for jeg er så hoven i underlivet. ikke fikk han ta meg på puppene for da spruter det mellk...hehe (allerede fått skikkelig råmelk) ikke fikk han kysse meg på halsen for det kilte sånt...ikke kunne han kysse meg på munnen, for da klarte jeg ihvertfall ikke puste..rompa mi er forbudt område nå når det er hemorider og greier...stakkar...han visste ikke helt hvordan han skulle gripe det ann. så det endte med at vi skifta stilling i ett bankende kjør. og han stressa for å få utløsning. Og da han endelig fikk det til...måtte jeg forte meg å ta det ut for da ble han plutselig bekymra for at ungen skulle komme...hihihi (hadde passa meg fint) så da jeg kom inn i senga igjen fant vi ut at kanskje vi bare skulle vente med sengekos til ungen er ute... er jo max 7 uker igjen. er i uke 36 nå
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Den var fin =o))))))))))))))) Gapskratter!!!!
♥lurelure♥ Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Heheheheh, det var dagens:) Må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen her ja.....
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 høres jo ut på alle at sexlivet er nesten som normalt... må komme med litt visdomsord innimellom:-) ikke lett å føle at man er 3 når man gjerne ønsker å bare være 2 i en aktivitet:-)
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Må si at jeg synes ikke det er så festlig å være øverst for tiden. Føler at jeg skviser mannen min :-0
Mamzen Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Vi..eller jeg har gitt opp sexlivet for resten av tiden nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 ...syns det er ekkelt å kjenne kraftige spark fra babyen når vi prøver å ha sex..mister HELT lysten. Akkurat som om den der inne vet at nå skjer det noe..la meg lage litt liv....
*1+1=2 små* Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 gud nå lo jeg godt!! haha uffe, men godt dere tar det med humør da:P De få gangene jeg og sambo prøver oss(har bekkenløsning og veldig lite lyst) så ler vi for det meste fordi det alltid er et eller annet som gjør vondt, er i veien eller kiler:P
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 hahahaha ser det for meg:-)))) samme problemene her i gården tror jeg
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 hehehe:) kjenner meg en smule igjen her ja:) er i uke 32 og magen er bare så altfor i veien til at det er så mange stillinger som følest greit ut! og vesla sparker villt inni der bare forloveden og eg prøver å ha oss en liten hyrdestund:) men har funnet en god stilling der eg får puste og der magen ikkje er så altfor i veien:) ligger ganske enkelt på ei stor pute og han kjeme inn bakfra:) men stakkaren verte litt oppgitt når vesla sparker meg så hardt at eg mister lyste fullstendig:) men men...det er no vi jenter får vite hvor langt våre menn er villige til å gå for oss:) dei må jo holde ut både med humørsvingingene,økt/minska sexlyst,enorm spisetrang og lyster på dei mest underligste ting:) syntest dei er flinke eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå