casiha Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Merket dere noe spesielt den siste tiden før fødselen? Jeg har vært skikkelig kvalm idag,følt meg veldig slapp. Å har hatt en del kraftige kynnere å veldig mye nedpress. Babyen har vært ektremt aktiv idag. Kan dette være at det er noe på gang? Merket dere noe før vannet gikk ?
casiha Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2007 Har også av og til blidd skikkelig varm i ansikte. Nesten som når man blir skikkeli skikkeli flau
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg har ikke født ennå altså, men jeg har akkurat som deg også blitt skikkelig varm i ansiktet og noen ganger på kroppen de siste dagene, nesten som å ha feber. Og plutselig har jeg frostrier. Blir kjempelett kvalm nå og har mye murringer og kjenner at hodet til babyen presser nedover. Det er visst alt sammen tegn på at det nærmer seg, men vanskelig å hvor nær fødsel man er fordi variasjonene er så store fra person til person.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå