Kakeåndsen Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Snakket med fastlegen pga jeg trengte kløestillende til storesøster da hun hadde vannkopper, og hun ba meg ta kontakt med en gang hvis lille fikk det. Nå tror jeg lille har fått det..... Lurer på om noen har hatt små babyer med vannkopper, og hvordan det har vært. Mi er snart 4 mnd. Får ikke ringt legen nå for har ikke tlf.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå