Gå til innhold

en ball??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom en pizzarestaurant her om dagen og skulle handle litt ekstra god middag til meg og mamma.... På det bordet nærmest disken sitter en familie med 2 barn. Ei jente på ca 3-4 år, og en gutt på ca 4-5 år. Fra det sekundet jeg kommer vaggende inn døra setter ungene øynene i magen min og begynner å stirre (det vil si på den måten at de ikke engang blunker). Jada, med termin på lørdag så vet jeg jo at jeg har stor mage, men det var liksom ikke måte på. Hadde stått å venta på pizzaen i omtrent 10 minutter da plutselig jenta snur seg vekk fra magen og sier til broren sin. "Hun dama har bebi i magen sin"... (fantastisk konklusjon etter 10 min med stirring)... Broren klarer å løsrive seg fra stirringa og svarer: " nei, det der er ikke en baby, det må være en ball... en veeeeldig stor ball"...

Stor nok vil jeg tro med mine smekre 115 cm rundt livet...

hahahaha... da lo jeg HØYT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, hi, hi! Ja, føler det er mange som glor på min mage også. Men gidder ikke bry meg med det. Vi har jo verdens beste unnskyldning da.

Faktisk er det ganske rart når du står der med barnet i hendene. Da har jeg tenkt at det er helt utrolig hvordan jeg kunne ha plass til hele den bylten i magen.

Har fått to store gutter på rett over 4000gr, og det blir nok ikke noen mindre gutt dette her! :-O)))))

Når jeg "vagger" på tur, kommer alltid magen førdt rundt hjørnet =o)

Skrevet

Ja. Tror jammen meg jeg ville ha ledd da gitt, av de kommentarene=)

Skrevet

Ja, jeg klarte ikke å holde meg. Ble først irritert av at de drittungene ikke kunne dra øya til seg, men når de kommentarene kom så var det bare morsomt. Lurer på hva som har sust rundt i hodet til den lille gutten.... Hvorfor hun rare damen har putta en ball under genseren sin...hihihihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...