Gå til innhold

Ros fra fremmede

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg er så overrasket for hver gang vi beveger oss utendørs er det fremmede som skal kommentere hvor liten og søt jenta vår er. Vi er jo stolte foreldre og bruser i fjærene og tar i mot all ros, men jeg er overrasket over hvor kontaktskapende en sånn liten tass er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig der. Spesielt gamle/eldre. He he. Koser meg jeg da, he he...synes det er kjempe stas :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Synes det er alle jeg, til og med menn i 30-40 års alderen har kommentert henne.

Skrevet

Det må være en baby eller en hund til stede før folk tør å snakke med hverandre ;)

Vi har ei lita vakker ei med kjempemasse hår, og hun vekker virkelig oppsikt. Det er alltid noen som skal kommentere håret, og vi blir bare stående som to nek og sier "ja..."

Skrevet

Rart hvordan små babyer får folk til å smile og snakke ja.. Sunniva har fått folk til å bli mjuke om hjertet i allefall, lille dokka som hun ser ut som..Mange som har stoppet og sett på henne ja!! jeg som mamman skjønner ikke at jeg og pappan har klart å lage noe så flott! hehehe

Skrevet

Helt enig... merkelig det der. Her er det akkurat som hos Moraliserende pekefinger... Jenta vår har masse svart hår, og det blir ALLTID kommentert.. Da står jeg der da og "jaaaa...ehe..."

"Nei, SÅ søt og såååå mye hår da, hvem er hun lik?"

Skrevet

ja gamle menn er jo suckers for søte små babyer da:) he he he.. en var så nervøs for at jeg skulle ta det ille opp.." kan jeg få lov til å se?ja..bare se altså.. barna mine sier at jeg ikke må spørre om sånt..det kan tas i feil mening... men jeg synes de er så søte!" Jeg syntes han var fryktelig søt da.

Men noen av de gamle damene er jeg ikke fullt så glad i. De er litt mer frekke og tar seg mer tilrette. Traff ei i en heis som begynte å rette på sokkene til vesla helt uten forvarsel! Jeg ble litt paff.. men det var jo ikke akkurat alvorlig heller da.. så jeg sa ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...