Gå til innhold

Snart vinter; la oss ta den store vognposedebatten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinteren nærmer seg med stormskritt gitt; allerede vært snøfall her i Trøndelagen:-) Men hvilken vognpose sverger dere til og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sverger uten tvil til odenwalder sin, den med bamsen i... Fantastisk pose, veldig nett og fin, ligger godt rundt barnet... De har aldri vært verken kalde eller klamme i den posen :-)

Skrevet

hvor får man kjøpt odenwalderposen? og hva koster den?

Skrevet

da hoppe eg inn her å sier VOKSIPOSEN!!!

eg elske den posen!!

den er jo så fiiin!! å passe så godt i vogna vårs :):) å er IKKE klumpete :):)

ellers så sverge eg til Koseposen, som sikkert mange av dere har fått med dere. den er helt perfekt til bruk ned mot de kalde minusgraderne. for voksien blir altfor varm på pluss-graderne...

så disse to vil eg anbefale :)

Skrevet

Voksi :o) helt klart !! elsker posen vår ! varm & god & lun !!

Skrevet

VOKSi posen selvsagt, snart sju år gammel, nå er det tredjemann som bruker den, like god og varm.

Skrevet

Side til koseposen da mamman til J&J??

Skrevet

Skinnposen til nøstebarn. :) Nå har jeg barn som er for stor til vogn men kunne ikke tenke meg noe annet enn den enda jeg hadde voksi også.

Skrevet

Skinnpose (type 30 år gammel) frem til det blir bikkjekaldt, voksi etter det. Ull er best!

Skrevet

Hadde skinnposen når det var bikkjekaldt også jeg, og det var aldri antydning til kald unge. Hehe. :)

Skrevet

Den skinnposen vi har er fra da jeg var lita, sånn med cordfløyel utapå. Og den blir så snau oppe syns jeg? Derfor bruker jeg voksien nård et blir ordentlig kaldt...får ikke pakket lammeskinnsposen godt nok rundt føler jeg.

Skrevet

Hehe. Er eksakt samme pose som nøstebarn fører nu. :) Uansett, var veldig førnøyd med den. Som du sier, ULL er best.

Skrevet

Ja, nettopp, sånn er skinnposen vår også. Kjempegod som sånn sitte-i-vogna-pose, og med ullteppe rundt når det skal soves. Men får liksom ikke pakket den skikkelig rundt nei.

Skrevet

Odenwalder selges på reflex og på barnas hus... Den kan slås helt opp og brukes som leketeppe siden den har anti skli i ryggen, det er en dun-pose som regulerer varmen både i pluss og i minus grader, hull til seler, vanntett overlag, kan snøres helt inntil barnet, helt fantastisk...

Finnes i to str. en opp til 3 år og en opp til 5 eller 6, men den kan puttes inn (ikke så lett å forklare) Slik at den passer til alle.

Testvinner 2 år på rad... fra 1799 tror jeg det er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...