Gå til innhold

Smokkene detter på gulvet om natta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi våkner endel ganger om natta fordi hun mister smokkene ut gjennom sprinklene på senga. Må gå inn og plukke dem opp for henne,men er til tider temmelig slitsomt med denne oppvåkningen.

Noen som har noen tips å komme med?? Hun er 19mnd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker hun sprinkelseng ?

Og i så fall har du sprinkelseng-beskytter ?

Her kan jeg ikke fjerne denne beskyttelsen før han går over i stor seng, da fordi smokkene bare detter ut.

Skrevet

Jepp! Tror nesten jeg må sette på den beskyttelsen igjen ja... tatt den vekk nå som hun ikke er "baby" lenger, men bedre å ha den der så vi slipper så mange oppvåkninger både hun og jeg:-)

Skrevet

Kjøp sånn feste til smokken sånn du fester i klærne....det hjelper her hvertfall...

og hva er så rart at man ligger i sprinkelseng når man er 19 mnd da???det gjør da dattra mi også...

Skrevet

Jeg hadde en smekke med sånn festeanordning for smokk til minsten.

Min gutt på 22 mnd ligger fremdeles i sprinkelseng også. Det er ei stor og kraftig seng,som kan gjøres om til "toddler bed" etter at han har vokst fra sprinklene.

Men så langt er det tryggest og best med sprinkelseng for han..

Skrevet

Uff nei, du må få på den der rundt.. vår er 20 mnd og jeg har lurt på å ta den vekk men nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har gjort det..

Hadde ikke hjulpet med sånn festet til klærne her, hun vrir og vender på seg og MÅ hvertfall ha en tutt i munnen og en i hver hånd..

Skrevet

La de ligge på gulvet. Skjønner ikke de som står opp flere ganger nattestid fordi de mister smokken. Etter litt protester vil de sikkert slutte med den.

Skrevet

Herregud anonym... Har du unga sjøl SOM bruka smokk? Du e på ett forum med unga fra 1-2 år her.... Kan skjønn svaret ditt hvis det egentlig skulle litt lenger ned på foruman som: barnet mitt 3-5 eller 6-8 år...

Skrevet

Til deg Anonym: Mulig du klarer å høre på barnet ditt ligge å rope på mamma og bli fortvilet,men det klarer ikke jeg!! Dessuten er de så små i den alderen,at jeg tror smokken er en fin trygghet å ha også.

Vi setter på beskyttelsen rundt senga igjen, enkelt og greit!!

Tusen takk til dere andre for fine tips:-)

Skrevet

Mamma`n til lille Ida: det va ett godt forslag å sett opp den kanten rundt senga =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...