Gå til innhold

Snakket akkurat med sjefen på telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi jeg er sykemeldt Uff jeg får så dårlig samvittighet for at jeg ikke kan komme på jobbe enda. Trodde liksom denne trøttheten skulle gå over ganske fort. Men itillegg har jeg jo hatt bihulebetennelse og går nå på pencelin. Men heldigvis har jeg en forståelsesfull arbeidsgiver. Uff at enn skal få dårlig samvittighet for alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel dessverre bare sånn vi jenter er laget; Får dårlig samvittighet for absolutt alt.

Noe dritt er det:)

Tenk så greit å være mannfolk på sånne ting;)

Skrevet

Jeg har dår samvittighet jeg! Fordi jeg var sykemeldt i 7 mnd i forrige svangerskap.

Jeg kasta opp hver eneste time i de 7 månedene, hadde kynnere, bekkenløsning, var trøtt, premature rier ++++++ Lista er kjempelang! Og enda har jeg dårlig samvittighet..... Shame on me. Klarte nesten ikke å krøke meg over stuegulvet hjemme her, og så tenkte jeg på jobben!!! Joda, jeg ser galskapen i å tenke sånn, men sånn tror jeg mange damer er. Mannen min har et langt annet syn på det enn jeg...

Men prøv å ikke ha dårlig samvittighet da:)

Skrevet

Å my good. Å jeg klager nå. Etter å bare være 3 mnd på vei. Tror nesten ikke jeg overlever eller at jeg har blitt sånn. Du er tøff som hele tatt klarte å komme igjennom det. Men det blir jo litt at det må enn bare..

Skrevet

Hadde sønnen min som da var 1 1/2 hjemme sammen med meg hver dag i tillegg fordi vi ikke fikk bhgplass. Passe slitsomt kan du si:) Glad jeg er ferdig med den perioden i livet for å si det sånn;) Og nei, det blir ikke flere barn...

Skrevet

Det gjør det ikke her heller. Det hadde det nok ikke blitt uansett men. Skal være glad når dette er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...