Musemor med tre søte små Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har brått fått mye mindre mm så jeg må begynne å gi litt mme også. Han er 6 mnd. og får grøt 2 ganger daglig og litt middag. Hvor mye maltestrakt bør jeg ha i mme, og hva med d-vitamindråper, skal jeg gi mindre av det sider mme inneholder det?
Go i magen Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Malt brukes kun hvis babyen er hard i magen. Jeg bruker halv t-skje morgen og kveld. holder her. men du må prøve deg frem bare Jeg har fått beskjed om å gi tran selv om det er tilsatt omega-3 og d-vitamin i mme. Jeg gir kun mme da. Lykke til
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 jeg har 1/2 til 1 tsk malt hver dag. og han får bare MME. Han får 5 dråper d vitamin hver dag.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Aldri malt i melken her, og har fått bare mme i 2 mnd nå. Startet med grøt på søndag, ser ut som det går fint med magen det også. d-dråper i mme også ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå