Gå til innhold

str trolldress

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min er 90 cm høy. dama i butikken sa jeg burde kjøpe str 98.

syntes den så¨så innmari stror ut??+

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde det altså. :) Den kan snøres inn i livet og har borrelås i beina så den ikke henger i bakken.

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvor høy sønnen min er, skal på 15-mndkontroll imorra, men han er vel kanskje mellom 80 og 86?

Vi kjøpte trolldress for en mnd tid siden, og vi falt på str 86 faktisk. Prøvde 92 også, men den var rett og slett altfor stor, han begynte å grine og greier, greide ikke å bevege seg i det hele tatt. Greit nok at de skal ha litt å vokse i, men ikke for enhver pris.

86 er også altfor stor egentlig, selv om det er den som skal "passe" nå. Tror de er veldig store i str rett og slett. Vi har snurpa inn midjen, bretta opp armene og føttene. Vi bruker den uten ulldressen nå da, så den blir sikkert litt mer passe til vinteren, men tror fortsatt den skal passe bra til våren igjen.

Vet ikke om dette hjalp? :)

Skrevet

okei,. da stoler jeg på deg, også tar jeg den i 98=)

Skrevet

Det skal også sies at far i huset er økonom og kjøper ikke mer utstyr enn nødvendig, hehe. Så han kjøper så stort han kan, uansett egentlig. Sparer der vi kan! Men han syns også 92 så for stor ut, faktisk :)

Vi fant ut at vi uansett ikke kunne kjøpe en dress som skulle passe til neste vinter igjen, det blir litt drøyt siden de vokser endel fremover nå, så da tok vi den vi mener passer han best i høst, til vinteren og til våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...