Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Uff jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sånn matlyst og føler aldri at jeg er mett. Synes det er litt pinlig for jeg spiser mer enn samboeren, og da ofte i smug:-) Fler som har god matlyst. Har ikke lagt på meg så mye ellers,bare magen egentlig. Men er redd det kommer til å bli flodhesttilstander her om dette fortsetter... Hva skal jeg gjøre??? Vil ikke ha det slik
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Spis litt frukt og knekkebrød? Prøv å la det du spiser ikke være så vanvittig usunt i hvertfall :-) La på meg 30 kg i forrige svangerskap. Da spiste jeg alt jeg hadde lyst på. Kan love deg at det er vooondt å få ut en stor baby, og det er meget vanskelig å ta av så mange kilo igjen etter fødselen. Jeg trodde også jeg bare la på meg på magen. Folk trodde meg ikke når jeg fortalte jeg hadde gått opp så mye fordi det ikke syntes, men jeg kan love deg at kiloene legger seg på heeeelt andre steder enn på magen din når babyen har kommet ut. Husk at strekkmerker er vanskelig å bli kvitt igjen. Håper jeg kunne hjelpe litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå