Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir ikke kvitt urinveisinfeksjonen! i begynnelsen av svangerskapet hadde jeg det to ganger, da hjalp det med antibiotika, men nå ar jeg hatt uvi i over tre uker i strekk, har tatt antibiotika denne gangen og, men nå går det ikke bort:( legen min skriver bare ut resept på resept, men det hjelper jo ikke, er det ikke noe annet en kan gjøre da?? skal det være sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg bjælmer i seg Tranebærjuice. Ska visstnok hjelpe..

Lykke til videre!

Skrevet

Drikk masse masse vann, gjerne med sitronskiver i, og appelsinjuice. Kjøp deg trankapsler på helsekost. Bruk kun bomullstruser, når du vasker deg nedentil bruk kun varmt vann.

Jeg har hatt kronisk urinveisinfeksjon i 6 år, og gikk i de 3 første årene konstant på antibiotikakurer, helt til nyrene sa i fra, og jeg ble resistent mot de fleste medikamentene som jeg ble gitt.

Var da desperat og tydde til de overnevnte tipsene. Hvis du passer på å drikke masse masse vann, og drikke surt, så vil bakteriene tilslutt "renses" bort av seg selv! Det aller beste ville jo vært om antibiotikaen du fikk itskrevet hjalp, men siden dette ikke er tilfelle, råder jeg deg til å prøve det overnevnte!

Det kan også hjelpe å bruke melkesyretabletter nedentil, for å passe på at det er fuktig nok. Jeg ble ihvertfall veldig tørr og sår når jeg gikk over lengere tid med UVI.

Lykke til :-)

Skrevet

uff stakkars deg!!!

jeg hadde en samtale med en homeopat ang dette, for jeg følte at det ble så mange kurer..han sa at selv om man tar kurer, må infeksjonen helt ut av kroppen.

-Drikk derfor 5(!) liter vann om dagen, hold telling ved å f.eks. ha flasker med vann i kjøleskapet. For å fjerne alt må kroppen renses!

-Ta ordntlige c-vitaminer, du får kjøpt 1g-tabletter/brustabletter i norge også nå. c-vitaminer kan du ta en del av for kroppen skiller seg med det som blir for mye.

-Ta tranebær hver dag, kjøp den typen fra helsekosten som ikke er tilsatt noe(bare tørket tranebær)eks. CranActin.

-Hold deg varm på bena

-Kutt ut stringtruser, bomull er best mot disse bakteriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...