fru tekopp Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har du svar på alt her i verden, eller??? Sitter og leser masse her inne (Ja... Jeg kjeder meg på jobben.....) og du har jo svar på alt! Er du like rappkjefta utenfor nettet også? (Syns forresten du er utrolig morsom... Smiske, smiske, smiske....)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Siden jeg har blitt smisket altfor lite med i dag fungerer det som pikk i Grete ;D og jeg har ingen motforestillinger overhode med å ta det til meg. Forøvrig blir jeg nok svar skyldig...
fru tekopp Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Pikk i Grete??? Trodde hun bodde i en skog med broren og faren sin... Det blir da litt ekkelt? Eller har hun kjøpt seg en fyr for alt gullet hun og Hans fant i huset til heksa?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hehe, du har et poeng - mulig det var Fausts Grete det gjaldt, det blir hakket mindre ekkelt - åkke som så er pikk i Grete vellykket og knirkefritt hver gang. Jeg foretrekker sånn sett å tro at hun knuller Faust, puddelen, Mephisto eller for den saks skyld han gråskjegga der oppe.
fru tekopp Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 La oss bare håpe at hun knuller puddelen og ikke han gråskjegga... Hun er kanskje litt ung for det! Bedre å stille seg på alle fire og la bikkja ta valget om den vil eller ikke. (Og evt. hva den vil.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå