smågodt prinsessa Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg har så lyst på babyen min.... har termin i dag.. har de siste 4 dagene hatt sex hver kveld.. har også spist grøt med kanel.. gått på tur.. og tar sånne bringebærkapsler.. nå lurer jeg på om jeg skal gå litt i trapper.. men jeg vil ikke gjøre noe dumt heller... noen som vet??
Bdancer Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 har hørt at fysisk aktivitet er bra jeg... og trappegåing er jo litt hardere enn å bare gå tur. Moren min stod å bakte når fødselen begynte med meg, lag en deig å stå å kna på hehe:) kanskje det hjelper:)
~Vimsemor~ Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 I en av bøkene vi har står det at det eneste man oppnår med trappegåing er å bli sliten... Har også termin i dag, men ingen tegn på at det skal skje noe. Lykke til, da!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ei venninne av meg har spist taco dagen før termin 3 ganger,og har født på termin 3 ganger...Sterk mat skal visstnok hjelpe...Jordmor har anbefalt sex dersom det blir overtid "elske morgen,middag og kveld" som hun sier. Vet også noen som har hoppet fra 3.-4. trinn i ei trapp og har syklet på humpete vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå