Stary Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg orker ikke gå opp masse dette svangerskapet !! Gikk opp 24 kilo sist og LOVTE meg selv at det skulle jeg ikke neste gang. Men nå har jeg allerede spist to brødskiver til frokost, en stor roastbiffbaguett til lunch og nå to wienerpølser med masse potetstappe, som en slags lunch til.... eller noe... Jeg kan ikke fortsette sånn her framover !!!! What to do?
mto2 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Kjenner problemet!!! Her må du bare vere streng med deg sjølv om legge forholda til rette for at du kan ha eit sunt og magert kosthold. Ha alltid tilgang på frukt. Rugsprø eller riskaker i veska. Greit å knaske på når svolten melder seg. Mange og små måltid. Bare ein posjon middag. Og masse vatn. Og bare eitt lite stykke kake eller sjokolade når søthungeren melder seg. Det er kjempevanskeleg, men eg ha faktisk gått ned 3 kg ved å gjere dette. Er i veke 10 og har vore SVOLTA sidan veke 3. Har hatt utskeielsar, men klarar å hanke meg inn att.
Stary Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 TAKK TAKK TAKK !!! Jeg tar det til meg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå