Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 identiteten min og bestilt varer fra et sted i mitt navn. heldigvis oppdaget jeg dette da jeg fikk mail for å bekrefte bestillingen og betale. hva er vitsen med å gjøre noe slikt. de har åpenbart kjenskap til min mail, navn og min adresse alt dette var opplyst til forhandler. og brukte min mail til å bestille varene, så de kan jo ikke ha vært så smarte heller.
Venter på bitteliten Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Kanskje noen som ikke liker deg gjorde det på pur kødd? Noen uten humor, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå