Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Mannen min er så syk.. Det begynte med oppkast lørdag kveld, hele natta kom det begge veier. Søndag fortsatte med diare og feber, mandag og tirsdag likeså, i dag onsdag har han ikke feber, men fremdeles diare. Trodde jo først det var omgangsyke, men hverken jeg eller ungene har blitt syke, og særlig ungene er jo utsatte når det gjelder magevirus. Problemet er bare at hele familien var sammen hele lørdagen og spiste den samme maten. Det eneste er at vi kjøpte marinert kjøtt fra ferskvaredisken den dagen, og mannen min var den eneste som tok på kjøttet da det var rått, kan han bli så syk av det, alle spiste jo av kjøttet da det var grillet..? Hvor lang tid tar det før sånt går over, og bør en kontakte lege, har aldri vært syk i magen mer enn et døgn jeg, men diare kan kanskje vare lenger?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Aner ikke, men jeg hadde absolutt ringt legen. Pass på at han får i seg nok væske. Blåbærsaft er en slager her, eller halvbland farris og eplemost. God bedring til mannen!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg ville ringt lege når det varer så lenge.
Mamma til to tette Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Matforgiftning gir i tillegg til diare/oppkast enorme smerter i magen. Har aldri følt meg så syk som da jeg ble matforgiftet, var virkelig som hele kroppen var forgiftet. Jeg ville tatt ent ur til lege for er det matforgiftning må det nok behandles med antibiotika. Hvor det kommer fra er jo vanskelig å si, jeg fikk det i spania og da hadde jeg og sambo spiste samme mat (masse tapas) men kun jeg som ble dødssyk. God bedring til mannen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå