Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 i såfall hva? jeg har blitt frastjålet en mobiltelefon, og hatt et innbrudd i bilen der anlegget forsvant dere da?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 mistet mobil, nøkler og visa kort på byen..så ble jeg utsatt for et frekt tyveri av min veske..fysj
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Bor i et hus med 13 leiligheter og vi har hver vår bod i kjelleren hvor vi har vært plaget endel med innbrudd det siste året. Faktisk 7 innbrudd!! Bare i 3 av innbruddene forsvant noe fra vår bod. Første gang et gammelt stereoannlegg (over 20 år gammelt) som ikke virket:). Andre gangen forsvant alle tomflaskene våre, flasker for ca. 500,-, vi samlet opp over lengre tid før vi dro å pantet. Tredje gang forsvant alle CD'ene og CD coverene mine. Hadde heldigvis favorittCDene i bilen, men uten kover da. Tyven fik med seg alle fjortisCdene mine da, hehe, boyband, samleCDer og masse div crap hehe. Utrolig hva folk stjeler!
mrss83 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg har hatt innbrudd i den gamle leiligheten min, jeg og mannen lå og sov (ca 07.00) de var inne på sove rommet og tok: pc, 2 mobiler, lommebok, penger, jobbutstyr og pass. Frekke er bare forbokstaven, glad vi ikke våknet!
L<3E<3 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 yup, alle sparepengen mine, xn som stjal d .
twoboys & a girl Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Innbrudd i to biler og ei leilighet. Frastjelt barnevogn, cder, stereoanlegg, gammel dyne med trekk, kjøttdeig, røyk, koffert full av leker...
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 kjøttdeig?? haha.. skulle jeg først funnet på å stjele tror jeg ikke det er det første jeg ville tenkt på.. hehe! Ble frastjålet masse dyre merke klær når jeg gikk på internatskole.
Topp 10. Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Ipoden min.... den forsvant på x-arbeidsplassen min!! Må være bittert at både navn og min fødselsdato er gravert inn på baksiden av min kjære ipod... buhu!!!
tussemor <3 <3 Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Jeg hadde innbrudd i bilen min den samme kvelden som jeg kjøpte den! Utrolig kjipt. En veldig kostbar Clarion cd/mp3 spiller m/div. utstyr forsvant Mopeden min ble stjålet for mange år siden, men den fant politiet igjen et par dager senere 2 gullringer ble sjålet på trening....
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Jepp, blitt frastjålet en bil-stereo... Skadene på bilen var 5 ganger høyere ann hva anlegget koster nytt.
jente,jente, ? Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Innbrudd i bilen 2 ganger hvor sterioen ble tatt begge gangene.. Også ble jeg frastjålet lommebok og mobil på fest en gang.. Men han som gjorde det ble fersket.. Lommeboka fikk jeg igjen, men mobilen så jeg aldri mer til jeg kjente han ikke da, var venn av venn eller noe som var der..
Jelly Belly Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Har blitt frastjålet x-antall mobiler opp igjennom årene (da gjerne sammen med veske/lommebok/nøkler), og det er faktisk den kjipeste følelsen jeg vet om!!! Ellers var jeg på hotelltur her i våres, og da glemte jeg igjen en del smykker på rommet! Tenkte at ja ja.. Får ringe med en gang jeg kommer hjem. Ringte opp på hotellet ca 4 timer senere, forklarte at jeg hadde glemt igjen en liten boks med div smykker i på badekarkanten. Men de var vist borte gitt.. Spurte om det hadde vært noen der inne og nei, der hadde det ikke vært noen. Ikke annet enn renholdspersonalet.. Da tenkte jeg mitt for å si det sånn.. Tror faktisk jeg sa hva jeg mente også..
*Vetlis* Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 1 bil med masse cd'er og stereoannlegg i :-( 1 mobiltelefon sparepenger og armbånd! tobakksboksen etter morfar (av alle ting) Et stort lærret bilde og ramme!
*Vetlis* Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 For ikke å snakke om en Silvercross barnevogn som ble stjålet i garsjen !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå