Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Selv om den var aldeles så tragisk? min er det året jeg bodde i leilighet i krsand. leiligheten var jo veldig fin, men det var mye under overflaten gitt.... 1 som skjedde var at taket (vi bodde i kjellerleiligheten) sank ned i stua pga vannlekasje. 2 som skjedde var at dem som bodde over oss begynte å søple hele inngangspartiet vårt med kompost... 3 som skjedde var at toalettet streiket. utleier fikset det fort. 4 som skjedde var at det kom ny vannlekasje 5 som skjedde var at vannpumpa på do streiket, og utleier "kunne" ikke reparere før etter 2 dager,... ergo ble vi gode venner med herr bøtte 6 som skjedde var at det flyttet mus inn i leiligheten. på en god dag drepte vi 6-7 stykker 7 som skjedde var at garasjen raste sammen og datt ned på leiligheten. traff såvist ikke bilen (en halv meter fra) 8 som skjedde var at vi ble invandert med maur på alle rom utenat soverommet 9 som skjedde var heidundrane fester som varte i dagesvis oppe rett etter at ungen var født 10 som skjedde var at taket nok en gang lakk, og vi fikk ikke reparert det før dager senere pga treg utleier. vi åtte bruke kjeler og bøtter hmm.... sikkert mer men.... alt på et år!!!!!!!!!! hovedsaklig vinteren.... fytti grisen.... haha for ei tid
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2007 JO! Innbrudd av utleier.... Han låste seg inn i leiligheten mens jeg LÅ OG SOV uten å si ifra på forhånd! han skulle bare titte på noe sa han.... Jeg skrek jo å ble livredd..... DEN opplevelsen ler jeg deriomot ikke av... *grynt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå