♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 På mandag ble jeg ganske dårlig, og kastet opp kjempe mye. Var helt sikker på at jeg har omgangsyken. Har ikke kastet opp siden i går formiddag, men er kjempe kvalm enda. Er mye trøtt, svimmel, også har jeg vondt i nedre del av magen. Det er flere som har spurt om jeg er gravid i det siste, tilogmed mannen min og moren min har spurt meg flere ganger nå. Føler meg helt rar i kroppen, men alikevel ikke sånn jeg var ved forrige svangerskap.. Moren min skulle kjøpe en test for meg, så skal ta i kveld/morgen tidlig.. Hva mener dere, omgangsyken, eller noe helt annet?
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Hø? Har ikke peiling på sånne ting, prøver egentlig ikke å bli gravid..)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Når skulle du hatt mensen?
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Tok ut spiralen forrige tirsdag, hadde en ganske rar mensen da. Men ikke noe etter det. Venter på at kroppen min skal komme til seg selv.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 ÅÅåå... Det er nok best å ta en test ja..
Expat Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Da ville jeg ring og spurt legen, hva om det er non slags infeksjon eller noe? Det skjer jo det og? Og sånne infeksjoner tuller man ikke med!
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2007 Takker for svar. Skal ta testen i kveld, også ringer jeg legen i morgen hvis jeg ikke har blitt bedre!
Mammaen til E.S. Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 jeg ville ventet med testen til i morgen tidlig, da er hcg nivået høyest..
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2007 Ok da gjør jeg det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå