venus Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Noen som har noe tro på dette? Noen som tilfeldigvis vet om noen seriøse i østlandsområdet, som de har hørt noe om?
Lillnita. Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hei Det finnes utrolig mange healere rundt om kring, og mange forskjellige healing former for healing. Desverre er det ikke alle som driver med dette som er like seriøse. Jeg vet om to stykker som er flinke, og begge foretar fjernhealing. Den ene er Wicca her inne som behandler med Reiki, og den andre er en som hete Johnny Bårdvik fra Two hearts healing. Han tilbyr forskjellige healingformer og du bør snakke med han for å høre hva som vil være det bete for deg. Var forresten hos han med et kne som jeg har kronisk plager med, og etter den behandlingen har kneet vært mer eller mindre bra. Det rare var at før jeg var til behandling hos han fortalte han meg at jeg hadde potensial for smerter i knærne, og det var før jeg hadde spurt han om noen behandling. Wicca finner du på : magicgate.no Og Johnny finner du på : twoheartshealing.no Lykke til =)
Lillnita. Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Glemte forresten å si at Wicca hadde hjulpet meg med senebetennelsen jeg hadde i skulderen min =)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 reiki mesteren min er også veldig flink hun bor rett utenfor oslo, lier (på vei mot drammen) send meg et hyl om du vil ha navn og nummer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå