Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg er i uke 39+4, men magen har ikke flyttet seg noe spesiellt nedover..Noen som vett om dette betyr at jeg må gå langt over termin??
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hei! jeg er i uke 36+3 og var hos legen i dag. i det siste har endel sagt til meg at magen min ikke har sunket enda, så da er det nok enda lenge igjen, da går jeg nok over tida osv.. syntes ikke den var noe lavere selv heller. men, hos legen i dag så viste det seg at lillegutten har festet hodet godt, og at han ligger langt ned, så da er iallefall han klar! og magen synker nok ikke noe mer utenpå sa legen. så, det kan jo godt hende at ikke alle ser det like godt da!!
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Moren min syntes heller ikke at jeg så nedsynket ut, men to leger har nå sagt at babyen har lagt seg ned og at hodet er festet. Ellers kan fødselen starte uten at hodet er festet også, så her er ingen fasitsvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå